Bu tarz bir yazının ölen birisine olan duyguları anlatmakta aciz kaldığını siz de ben de düşünmüşüzdür. Ama yine de ben yazmak istedim. Nede olsa burda size sunduğum herşey tüm samimiyetiyle hayatım. Bunu yazmak istiyorum. Ama size sunmuyorum.Teşekkürler…
Yaşam ölüm kokar,
Her gün biraz daha siner,
Gelen herşey bir gün elbet gider,
Senden gider sana gelir katılır canına can,
Kan gider dünyadan aniden o an,
Düşünürsün gideni yaşar artık beyninde,
Saklarsın anıları bulunamayacak bir yere,
En büyük hatıranı toprağa vere,
Geldin selam olsun!
Gidiyorsun selametle…
Ruhun Şad, Mekanın Cennet Olsun Amca…
Latest posts by Blacklight (see all)
- Sarı Zambaklar Ülkesinde - Eyl 16, 2025 @ 14:10
- Saygı Duruşu - Ağu 5, 2025 @ 1:50
- Babam, Şefim, Erim… - Mar 14, 2023 @ 1:03




